tjenix

har inte hunnit skriva idag, har vart i skolan från åtta till tre sen drog jag hem och käkade lite snabbt, och efter det mötte jag josse. vi tog en promenad, satt och snackade om allting som vanligt. det var skönt kan jag säga, för jag känner sånt jävla hat inom mig just nu så jag skulle kunna döda dom två personerna i fråga. fyfan. dom är inte skit värda ens, må dom ruttna i helvetet säger jag bara. usch usch. fast egentligen förtjänar dom inte ens att jag blir arg och ledsen, dom förtjänar INGENTING från mig längre. dom flesta vet nog vilka jag pratar om. tur att jag har mina vänner som jag älskar mer än nånting annat, ni är guld värda mina små älsklingar ! <3

My love ones! <3




(alla som ja inte hann lägga in vet att jag älskar dom också, men hann inga fler idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0