its just another manic monday

måndag och skola idag. gick från 8-12.30. det var rätt okej, förutom att jag var cp trött idag. och nu har jag precis tvättat klart sista tvätten och storstädat mitt rum, känner mig så duktig. har inte skrivit nått i helgen för har jobbat både lördag och söndag. krökade lite för mycket i fredags också, vilket va otroligt korkat med tanke på att jag skulle upp på lördagen. tummen upp för mig, men jag får bara skylla mig själv så det så. trodde jag skulle träffa märtisen idag som vi hade bestämt, men har ringt över tio gånger nu och flickebarnet vägrar och svara. bajs på henne.. hehehehehe.men ha det bra vaa



bebisälsklingen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0