friday

fredag. slutade elva i skolan, sen drog jag med mina sötisar mickis och josse till stan och shoppade galet! underkläder,skor,smink och allt skit. dom hängde knappt med i mitt tempo, med tanke på att jag visste precis vad jag ville ha så jag sprang in och ut i varje butik, hehehe. men iallafall, nu är jag hemma med josse bosse och provar allting jag köpt. love that feeling. iallafall, fredag idag vilket innebär PARY FOR SUUUURE. ska glida till sjöstad till josses kompisar och träffa nytt folk, underbart säger jag bara. känner att jag behöver det. sen får vi se vart kvällen leder oss, om det är in i dimman eller nån annanstans, höhööh. ha en bra kväll mina 304050500 läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0