världens bästa vän

ända sen blöjan har jag känt dig raring, och det har varit helt jävla fantastiskt! minns alla våra hyss och lekar vi hade på dagis och allt. sen när vi växte upp och började i två olika skolor gled vi ifrån varandra och träffades inte på några år.. sen flyttade vi till kärrtorp, nära där du bodde. då började vi umgås igen! blev tajtare och tajtare och tillslut bästa vänner. vi har gjort så mycket roliga saker tillsammans som jag inte orkar skriva här. det bästa med dig är att du är så jävla snäll,omtänksam. du bryr dig om folk och vill att alla ska må bra, du lyssnar och du bryr dig. du stöttar och tröstar. när jag är som mest ledsen så känns de på nått sätt som att du lagar mig. för när jag är ledsen och träffar dig så blir jag alltid så mycket gladare och försöker se saker och ting positivt. FAN VAD GLAD JAG ÄR ATT DU ÄR MIN FINASTE VÄN!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack, kan bara säga desamma älskade vän<33



2009-04-26 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0