tack för en mysig kväll!

shit va mysigt och roligt vi hade det igår! jag och linnea kom till apberget vid åtta ungefär, så det var precis att vi hann se solnedgången, så fint! Det var redan massa folk där, max hassel henke totto gurra och sen massa andra. skitmysigt var de, vi drack öl,sjöng och spelade musik. jag råkade ha sönder mina bästaste jeans när jag skulle kliva uppför ett berg så knakade de till, så dom sprack i grenen :( och sen på vägen mot tunnelbanan när vi skulle hem så gjorde hassel så jag snubblade rätt på asfalten så jag slog upp handleden och min höft fick ta en rejäl smäll. FITTA vad ont jag har idag. höften är helt öm och handleden är blåare än blåbär.. men det är sånt som händer :P ikväll ska jag träffa josse, får se vad vi hittar på, jag är taggad på och dra ut igen höhö men får se vad damen känner för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0