nu vill jag ha helg

Hade nationella i svenska B imorse. Det gick bra, kändes det som iallafall.  Var bara i skolan en timme, fett skönt! Nu sitter jag här och har bakat sockerkaka och druckit kaffe. Ska strax springa ner och hämta sista tvätten också. Kollade ni på den rätte för rosing igår? Det gjorde jag, och jag tycker hon gjorde ett bra val. Men helt seriöst, han är 19 och snygg. Hon är 35 och oäkta överallt med två barn. Vet inte riktigt om jag tror på det där programmet... tror inte det är nån kärlek alls. Bullshit.
Kan man bli mer oäkta än Linda Rosing?

Bilder lånade från google
Mischa Barton däremot är hur fin som helst! Om man ändå fick se ut som henne.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0