muntligt tal.

kom hem från skolan för en stund sen och har precis ätit pyttipanna. idag hade många i klassen sina muntliga tal inför resten av klassen och jag tycker alla är så himla duktiga! jag kommer ju bara göra bort mig. som jag sa tidigare så vägrade jag, men jag fick prata med min svenska lärare idag och hon ville att jag verkligen skulle göra ett försök på fredag och då kan jag även få sitta ner istället för och stå framför allihopa. visst det låter 100 gånger bättre, men jag är fortfarande skeptisk till om jag ska göra det eller inte. hatar mig själv för att jag vägrar, men jag har världens värsta scenskräck. jag kan tycka det är jobbigt och snacka inför 3 pers i klassen liksom. fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0