hemma igen

va i skolan i två timmar idag och lyssnade på allas presentationer i praktiskmarknadsföring. jag gjorde såklart inte, eftersom min scenskräck är värre än någonsin och jag är inne i en svacka där jag inte sover nått typ. så stå coh prata för klassen kände jag inte riktigt va min grej idag. men det skulle inte påverka mitt betyg så det var bra. ikväll vet jag inte vad jag ska göra. vill göra nånting iallafall, för jag tänker inte sitta hemma och deppa längre. det tar på krafterna. försöker hålla mig sysselsatt så mycket som möjligt så jag håller alla ledsna tankar borta. så, om ni har några tips på vad man kan göra ikväll så skriv de :) ha en fin kväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0