:/

nu när jag mår som jag mår känns det faktiskt jävligt skönt att ha bloggen och kunna skriva av sig lite, för det gör alltid saken lite lättare. va hos pappa en stund ikväll och gjorde inte så mycket, (skulle ju hålla mig sysselsatt) umgicks lite med min storebror och sen inte mycket mer. direkt när jag kom hem släppte ju allting och jag blev jätteledsen, för jag hade ju hållt in allt när jag va hos pappa. längtar så mycket till sommaren och bättre tider så jag kan få känna mig gladare för det här känns helt jävla piss alltså. TUR säger jag bara som har min bästa vän Linnea!! fan vet vad jag skulle gjort utan henne alltså, det är tack vare henne jag går till skolan och står på benen. ligger nu i sängen och lyssnar på fields of gold såklart och funderar på allt. hoppas på att jag ska bli trött snart så jag kan somna någolunda tidigt för en gångs skull. har dock så jääävla ont i huvet så får se hur det blir med den saken. sov gott alla mina få läsare. <3



så gammal, så underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0